Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на светлините на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Като оправих километража и оборотомера ми светна лампата на еърбега и двете и жълтата и червената, странно, само махнах буксите и ги сложих. Досега не бяха ми светили. Как да ги оправя? Така като генерира грешка в еърбеците, някои знае ли дали ще се отворят или спират да функционират
    Alfa 156 2.0 TS

    Comment


    • #17
      А случайно да си давал на контакт с разкачени букси?
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Да, давах контакт с разкачени букси
        Alfa 156 2.0 TS

        Comment


        • #19
          Централата за еърбега е записала грешка. Отиваш на диагностика и ти я чистят, съответно лампите гаснат Друг начин няма, или поне аз не знам.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Колеги, моля за помощ...разкачих таблото и започнах да вадя фасунгите, но крушките не излизат, една счупих, две се скъсаха и вътре във фасунгата остават телчетата от електродите, това не е нормално според мен...как точно се вадят и слагат тези крушки, досега не съм се занимавал с такива? Освен това оригиналните нямат надписи, някъде четох, че трябва да са 12 волтови на 1,3..6 или нещо такова вата - таива ли слагате? Благодаря предварително...ще се опитам да кача и няколко снимки:





            Comment


            • #21
              1.2 вата са оригиналните.
              Колкото съм вадил, всичките излизат лесно. С чисти пръсти, може леко влажни да лепнат за стъклото и си излизат крушките.
              Ако ти се плъзгат ги хващай с малко парче от вътрешна велосипедна гума например.
              156 2.0TS

              Comment


              • #22
                Точно тази крушка не ми изглежда от тези дето се вадят от цокъла...
                Alfa Romeo 147 / 156 JTD

                Comment


                • #23
                  Два вида са, на моите крушките излизат, но има и такива, на които са запоени за цокъла.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Определено не са такива, които с дърпане излизат...отстрани на цокъла влизат телчетата от крушката и са завити в медните части...ако трябва да се махат по някакъв начин трябва с някаква пинсета да се прави това и е голяма галимация...не знам някой дали е попадал в такъв филм...колата е 166-ца забравих да спомена...

                    Comment


                    • #25
                      Продават такива с цоклите.

                      Примерно тук:

                      https://www.avto.bim.bg/Krushka-12W-...d_pr65671.html


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря много, колега - явно тези крушки си вървят с цоклите...ще потърся къде има такива!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Продават такива с цоклите.

                          Примерно тук:

                          https://www.avto.bim.bg/Krushka-12W-...d_pr65671.html
                          Тези стават ли за врътките на парното на 156-ца, че моите вече трети път ги презапоявам и на едната се счупи пластинката!
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment

                          Working...
                          X